مامانا مینی واش چه مارکی خوبه چند کیلو خوبه

۹ پاسخ

خیلی به درد بخور نیست زحمت پر کردن و خالی کردنش بیشتر از با دست شستنه

به نظرم حتمن بگیر عصای دسته فریدولین دارم خیلی خوبه

فریدولین قیمتش ۵ بود ۳/۵ کیلو

فریدولین دارم راضیم ۳ ونیم کیلویی

من بوش گرفتم

من جنرال خریدم

فریدولین ی قلو

فردولین

منم دارم تحقیق میکنم به نظرم اگه بودجه باشه اتوماتش خوبه فریدولین و جنرال بهترین هستن
۳ونیم کیلو به بالا

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری