مینی واش چ مارکی خوبه ؟ چند کیلویی مناسبه؟

۸ پاسخ

منم فریدولین ۳ و نیم کیلو خریدم

فریدولین

من فریدولین خریدم

من فریدولین ۳ و نیم کیلویی گرفتم راضیم

من ۳ و نیم فردولین بهترین مارکش همینه

فریدولین خریدم من

من ۴٫۵گرفتم فریدولین عالیه

من 3 کیلویی خریدم که برای بزرگ شدنش هم لباسا بندازم داخلش

سوال های مرتبط

مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری