مینی واش چی میگیرین ، چند کیلویی؟

۴ پاسخ

من مارک میلاد خریدم ۳ نیم ولی ی بارم استفاده نکردم

من برفاب گرفتم ۴ کیلویی

من دارم
مارک فریدولین
۳ کیلویی
خیلی کارایی داره و کار راه بندازه

نمیگیرم
ماشینم برنامه ۲۵ دقیقه ای داره با همون میشورم

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری