نه خرج اضافییه
اره بنظرم چون لباسای بچه رو نمیشه با لباسای خودمون توماشین بندازیم تنهام که نسبت به اندازه ماشین لباسشویی خیلی کمه
میگن استفاده نمیشه
من خریدم ولی تو نخر فکر میکنم الکی یه ذره لباس آدم با دست میشوره
قیمتش چنده ؟!
خرج اضافه چیه دیگ؟
واقعا به نظر من واجبه
لباس بچرو ک نمیشه انداخت داخل ماشین لباسشویی ۱ بخاطر اینکه تایمشون زیاده رنگ لباس ازبین میره انگار کهنه شده
۲ معلوم نیست چقد کثافط پشت لگن لباسشویی مونده چون لباس بزرگا واقعا پر عرقه بعدم بعضیا لباس زیرم میندازن
۳ لباس بچه خیلی زود به زود کثیف میشه
نمیشه بخاطر ۴ تیکه ماشین لباسشویی روشن کنی
واقعا مینی واش عالیه
حتی بعضیا لباس خودشونم داخل مینی واش میندازن میگن لکه هارو ازبین میبره
من گرفتم چون اصلا تو خودم نمیبینم بشینم با دست بشورم ، لباسشویی خودمونم میترسم چون پوست نوزاد حساسه من مدل دوقلو شو گرفتم که خشک کن هم داره
من که گرفتم آخه اقام کشاورزه
به لباساش همش سم و خاکه نمیشه داخل ماشین لباسشویی که لباس سمی و خاکی رفته لباس نوزاد بندازی
من برای بچه اولم خریدم و کلا استفاده کردم، آخه لباسشویی تایم لباس کودکش خیلی زیاده رنگ لباس رو میبره
اگه جا داری و نیاز به جابجایی نداری بخر
من هفته ۱۲بارداری خریدم
داخل تراس گذاشتم کنار شیر آب
هم لباسای نی نی رو شستم هم میشه لباس زیر های خودتون و لباس های ک نازکن و خیلی کثیف نیستن بشوری
من لباسای خودمون رو هنوز ننداختم گذاشتم یکم نی نی بزرگتر بشه حساسیت نگیره
من خریدم ولی پشیمونم
به نظر من خیلی خوبه چون لباس بچه تند کثیف میشه و حجمش کمه دم به دیقه نمیشه لباسشویی استفاده کرد
عالیه خیلی خوبه من داشتم خیلی پر مصرفه
من خریدم
من احتمالا بگیرم
اگر دلت میگیره .لباس بچه بندازی تو لباسشویی ک معلوم نیس پشت لگنش چقدر کثیفی مونده نگیر
حتما بخر لک لباس بچه رو کامل میبره ومثل اول میکنه
نه خرج اضافس،لباساشو جدا بریز توی ماشین لباسشویی ،با لباسای خودتون فقط قاطی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.