خانوما مینی واش چی پیشنهاد میدید بهم بخرم ؟؟

۹ پاسخ

فریدولین خوبه منم می‌خوام از اون بگیرم‌

فریدولین اتومات

مامانم از چندسال پیش فریدولین داشت راضی بود منم فریدولین گرفتم

فریدولین

من از خیلی ها پرسیدم ار فریدولین راضی بودن منم ۳ کیلوییش رو خریدم خیلی خوبه

من فریدولین گرفتم

میگن فریدولین عالیه،من فریدولین خریدم،۲ونیم کیلو
دیگ نمیدونم

ال‌جی

جنرال تکنیک

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی