مامانا مینی واش بخرم ؟ لازمه ؟ ...

۹ پاسخ

ماشین لباسشویی به دلیل استفاده لباس بزرگسال ها آلوده است.من از روز اول مینی واش انداختم .

من خریدم خیلی بدردبخور وکاربردی بود واسم

ارع خیلیی خوبع

با دوقلو اصلا به مینی واش نمیرسی. من با لباسشویی بزرگ روی حالت بیبی کر میشورم. روزی یا دو روزی یکبار حتما لباسشویی پر میشه

منکه نخریدم
باهمون لباسشویی با مایع مخصوص خودشون میشورم

من خریدم ولی تا الان استفاده نکردم
چون لباساشون کوچیکه و کم سریع شوهرم با دست میشوره

ن بابا میتونی جدا بندازی ماشین من از روز اول لباسای دخترمو انداختم ماشین البته جدا

من نمیخرم چون میبینم همه لباسای بچرم میندازن تو ماشین لباسشویی.مام ک دوقلو داریم لباسشون زیاد میشه

بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی