ماشین لباسشویی به دلیل استفاده لباس بزرگسال ها آلوده است.من از روز اول مینی واش انداختم .
من خریدم خیلی بدردبخور وکاربردی بود واسم
ارع خیلیی خوبع
با دوقلو اصلا به مینی واش نمیرسی. من با لباسشویی بزرگ روی حالت بیبی کر میشورم. روزی یا دو روزی یکبار حتما لباسشویی پر میشه
منکه نخریدم
باهمون لباسشویی با مایع مخصوص خودشون میشورم
من خریدم ولی تا الان استفاده نکردم
چون لباساشون کوچیکه و کم سریع شوهرم با دست میشوره
ن بابا میتونی جدا بندازی ماشین من از روز اول لباسای دخترمو انداختم ماشین البته جدا
من نمیخرم چون میبینم همه لباسای بچرم میندازن تو ماشین لباسشویی.مام ک دوقلو داریم لباسشون زیاد میشه
بله خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.