مینی واش با گهواره ننو خوبن بخرم

۷ پاسخ

من که جفتشو نمیخرم
مینی واش که به نظرم خوج الکیه تو همون ماشین خودمون میندازیم دیگه
ننو هم احساس نا امنی میده بهم همش حس میکنم بچه یه قلت بزنه میوفته تخت یا گهواره کنار مادر میگیرم

مینی واش حتمابخرخییییلی کارتوراحت میکنه

مینی واش بخر حتماااا دستات خراب میشه بخوای بشوری توی ماشین هم بهداشتی نیست بندازی

مینی واش خیلی وسیله غیرکاربردیه از نظر من
آدم تو دستش بشوره راحت تره تا مینی واش
بنظرم هزینه الکی نکن

ننو خیلی خوبه عصای دسته مینی واش هم برای لباسای بچه خوبه چون بعضیا مجازشون نمی‌کشه ک لباس بچه رو تو لباسشویی.خودشون بندازن یا باید با دست بشورن یا باید از مینی واش استفاده کنن ک مینی واش بهترین گزینه اس

من جفتش رو گرفتم

مینی واش فریدولین اتومات خوبه
ننو نمیدونم من تخت کنار مادر که گهواره ای میشه میخام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تربچه🍬 مامان تربچه🍬 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌ودوم بارداری