👈👈👈👈برای لباس نوزاد مینی واش های 2 کیلوگرمی خوبن؟؟زود خراب نمیشن؟؟

۳ پاسخ

اینجا بیشتر میگن مارک فریدولین خوبه
این تاشوها رو میگن خوب نیست
حالا نمیدونم🥴

والا من اطرافم هر کی دیدم خرید راضی بود میگن تمیز میشوره،دیشبم یکی همینجا سوال پرسیده بود همه گفتن راضی هستن

منم دوست دارم بگیرم نمیدونم اینایی که تاشو هستن خوبن یا نه چون قیمتشون مناسب بنظر خوبم هستن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد