خانما از مینی واش لباس شویی راضی هستین

۶ پاسخ

عالیه من لباسای سفید و خیلی کثیف و کتونی رو توش میشورم
عصای دستمه

من مامانم چندسال پیش داشت ولی نه واسه نوزاد، واسه لباسای خودمون، خیلی راضی بود قشنگ تمیز میکرد

من خیلی راضیم خیلی تمیز میشوره

اره خیلی راضی ام

موقع سیسمونی بچه اولم اتوماتیکشو گرفتم حتی یه بارم استفاده نکردم
نوی نو فروختم رفت.
چند تیکه لباس نخی کوچیک نوزادو با لباسشویی خونه هم میشه شست
رو نیم ساعت با مایع لباسشویی کودک.

من از اونایی که دارن شنیدم خیلی راضی ان

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری