از مینی واش راضی هستین؟

۵ پاسخ

اره خیلی من همه لباس های دخترم و با مینی واش میشورم

ب امید خدا پسفردا میخام بازش کنم لباسایه نی نیمو بشورم 😇

آره خیلی خوبه

خیلی‌خوبن من‌دوقلوشو‌خریدم

مینی واش از الن کوچیکا خیلی خوبه کم جامی گیره و سبکه

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد
مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی