خانما قیمت مینی واش چنده
شما ک خریدین راضی بودین؟

۷ پاسخ

من سه و خورده ایی خریدم
بنظر من که بچه هم بزرگ بشه بازم قابل استفادس
هرچیزی بستگی به استفاده خودت داره که برات خوب باشه یا بلااستفاده بمونه یه گوشه

من دوسال قبل ۲۵۰۰خریدم
به شدت راضیم لباسارو خیلی تمیز می‌کنه من برا لباس بچم لکه بر هم می ریختم حسابی تمیز میشد حتی گاهی زیرپوش و پیراهن های شوهرم که چرک مرد میشد رو توش می‌شورم عالیه

من خیلی راضیم لباسای بچه چرک مرد نمیشه توش قشنگ لکه هاشو میبره
و زیر پوش های شوهرمم سفیداشو توش میشورم دیگه لک زرد نمیافته زیر بغلش اینا

اصلا نخور بدرد‌نمیخوره.من یبار استفاده کردم جمش‌کردم

دختر عمه من خرید میگف اصلن به دردم نخورد دوستمم همینو میگف

میگن بدرد نمیخوره الکی

۳۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی