مصیبته اب بریز اب خالی کن چیه بابا لباسای بچه رو جدا بریز تو لباسشویی
والا فک کنم دستی شستن راحتره آبکشی نمیکنه که یا باید چند بار آبشو عوض کنی یا دستی آب بکشی
من سر دختر اولم روی سیسمونی داشتم ، خیلی به کارم نیومد چون خودم باید اب میکشیدم ، فروختمش
اخه ماشین لباسشوییا همشون برنامه شستشو برای بچه ها دارن
والا وسیله خوبیه ولی چون اب نمیکشه کمر ادم میشکنه من اولاش ک خیلی ذوق داشتم استفاده کردم بد نتونستم جمع کردم مچ دستم نابود شد.ولی تمیزمیشوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.