مینی واش کاربردیه؟بخرم یا نه؟
بارداری بارداری هماتوم

تصویر
۲۵ پاسخ

اره من دوسال پیش برا استفادی خودم خریدم
بعد به دنیا اومدن پسرم لباساشو میشورم
عصای دستم بوده تاحالا
به خاطر اینکه آب رو توخودش نگه میداره مایه و صابون توش میمونه خیلی تمیز میکنه لباسا رو

من ک نخریدم چون اطرافیانم داشتن استفاده نکردن لباسای بچمم ميندازم تو ماشین لباسشویی روی گزینه لباس کودک یا الیاف پنبه ای

من لباسشویی خریدنی مرده گفت که این لباسشویی جدا یه برنامه داره برای شستشو لباس کودک دیگه لازم نیست که مینی واش بگیری

من میخواستم نخرم اما از اونجایی ک با دست نمیتونم لباس بشورم دیگ سفارش دادم برام بیارن

😃😃😃منم بعد عروسیم یکی خریدم ولی هنوز بازش نکردم ..تازه اتومات هست فریدولین...ولی میگن صدا میده 🥲🥲

اگه جا برای اتصالات شیر و شلنگش دارید و جایی ک بزارید اره بخرید
من خریدم هیچ کدوم از شیرهامون به شلنگ اب وصل نمیشن باید بریم لوله کش بیاریم سه راهی لوله وصل کنه براش شیر قابل اتصال به شلنگ بزاره
حمام و دستشوییمونم کوچیکه جاش نیست
تو بالکنمونم کلا اب نیست
خیلی داستان داریم باهاش

من دارم ولی خشک نمیکنه لباس.
در کل خوبه من راضیم

اره عزیزم عالیه فقط تمام اتومات بخر ، مثل لباسشویی خودمونه دیگه نیازی نیست خودت آبشو تخلیه کنی

منم میخوام بخرم لباس بچمو تو ماشین خودمون نشوریم

کاربردی و واجبه
شما نمیتونی لباس بچه رو بندازی لباسشویی خودمون بهداشتی نیس
بعد تمیزتر از لباسشویی میشوره مامانم برام دو قلو خریده برای سیسمونی 13 شد

اره خوبه چون لباس بچه خیلی کمه هر لحظه که نمیتونی لباسشویی روشن کنی یا با لباسای دیگه قاطی کنی با دستم بسوری از اون ریخت و قیافه لباس میافته بنظرم خیلی خوبه

بنظر من ک اره
خیلی خوبه

خیلی عالیه دست راستم بود

یکی میگه اره یکی میگه نه🤦🏻‍♀️
من کوچیکش خریدم ازاین سیلیکونیا که جمع میشن ببینم اگه کاربردی بود بزرگ ترش بخرم

اصلا و ابدا
مال منکه گوشه خونه داره خاک میخوره

کاربردیه من که خریدم اول برای نینی های ها چون معمولا زود لباساشون کثیف میشه و چون حساس تر هستن بهتره که با بقیه لباس ها شسته نشه من برای لباس زیر های خودم و همچنین پارچه های آشپزخونه به خاطر روغنی بودن کثیف شدنشون از بقیه لباس ها جدا میشورم . جورابارم میشورم باهاش

واجبه چون با دست ک نمیتونی بشوری بالباسشویی هم ادم دلش،نمیاد این تیک های کوچولوروبندازه

یا نخر گلم یا اگه خریدی حتمااااااا اتومات بخر
دوقلو و ... به درد نمیخورن و فقط زحمتتو بیشتر میکنن.
من اتومات گرفتم و کلا لباسای نی نی رو با اون میشورم و اصللللا قاطی لباسای خودم نمیکنم
خواهرم معمولی گرفت یه مدت استفاده کرد بعدش دیگه خسته شد و حالا هی تو لباسشویی خودشون میشوره

منکه میگیرم اصن حوصله لباس شستن بادستوندارم

من طبق تجربه ای سر بچه اولم بدست اوردم فهمیدم مینی واش خییییلیم ضروریه و واسه همین الان خریدم

منکه نخریدم ابجیم و زن داداشم خریده بودن اصلا استفاده نکرده بودن فوقش دو بار توش لباس انداختن

بنظرمن که از واجباته

نمیدونم منم خریدم

منم همینو سوال دارم بعضی ها میگن خیلی خوبه بعضی ها میگن نه،موندم منم

کاربردیه من ک خریدم

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری