۶ پاسخ

من خودم ک نخریدم هنوز، خاله ام سر بچه اولش گرفت، الان بعد ۱۰ سال همچنان داره ازش استفاده میکنه، خیلی هم راضیه
مارکشو ولی نمیدونم چیه
من همه چیزم دیدم انداخته توش، حتی لباسهای خودشونو

عزیزم من خریدم مینی واش جنرال تکنیک دوستمم خرید اون استفاده کرد راضی بود من این تایم خونم جا به جا اصلا برای استفاده ازش جا ندارم بستم مونده تو کمد اگه خواستی ۷ تومان میفروشم بدون هیچ استفاده ای الان دیجی کالا دیدم شده ۱۱ با تخفیف زده ۱۰
برای منم خدا شاهدی کاملا نو اصلا حتی ب برق ام نزدم که بگی ن چرا برای بچم ی چیز دست دوم بخرم

تصویر

من a.e.g خریدم 10 سال پیش،هم لک میبره،هم برررررق میندازه

فریدولین خوبه

واالا من از هرکی پزسیدم میکه فقط واسه نوزادی خوبه..بعدش ک بچه غذا خور بشه لک لباسو نمیبره..نمیدونم خودمم موندم بگیرم یا نه

من از دبی کرفتم مارک نوبل عالیه دوقلو هس

سوال های مرتبط

مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری