نظرتون درباره خرید مینی واش چیه ؟کاربریه یا نه ؟

۱۲ پاسخ

اصلا نخر
ماشین لباسشوییا دارن درجه مخصوص

اگه بودجه داری و جاشو‌ داری بخر

اره بنظرم بخر منم تو لیستام هست چون لباس بچه رو تو ماشین نندازی بهتره

بسیار بسیار کاربردیه
خیلی بهتر از لباسشویی لباسو تمیز میکنه چون با اب فراوان لباسو میشوره
و مهمتر اینکه لباسای ما سرشار از الودگیه
و درست نیست لباس بچه ها با ماشین ما شسته شه

ببین برای من به تمام معنا کاربردی بود
دخترم ۱۱سالشه
پسرم ۴سالشه
ومن برای هردوشون تا ۳سالگی از مینی واش استفاده کردم

من نخریدم ولی به نظرم کاربردیه چون دوتا بچه دارم میگم
تند تند لباساشون کثیف میشه مخصوصا اگه رفلاکسی باش و بالا بیاره میتونی تعداد کمم بندازی تو مینی راحت
هم غذاخورم میشن از اولشونم بدتر کثیف میکنن

اتومات فقط

خوبه کاربردیه ، لباسای بچه رو هر چی تو لباسشویی بزرگا نندازی بهتره چون اونا اخرش آلودس یکم من که خریدم شاید اولش استفاده نکنیم ولی از ۵ ماهگی بنظرم استفاده میشه

به نظرم اره و خریدم ولی هنوز استفاده نکردم

خیلی کاربردیه ها
خییلیییی
من سالهاست استفاده میکنم
برای بچم هم یدونه باید بگیرم که لباساشو‌ تو‌ماشین لیاسشویی نریزم
اونقدم تمیز میکنه

ن بابا نخر لباس بچه خیلی کوچیک خودت سریع بشور
من هرکی دیدم میگ نخر

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری