سلام . این مدل کالسکه خوبه بخرم ؟
کسی قبلا داشته ؟
راضی بودین ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

کالسکه خوب کالسکه ای که راحت جمع بشه و بتونی جابجا کنی خودت تنها وقتی بیرونی بنظرم حضوری برو ببین حتما بعد مدلی ‌ک مد نظر ‌میتونی سفارش بدی

بنظرم خیلی جا میگیره تو صندوق ماشین

اینشکلی هم میشه

تصویر

بچه یک ساله چجوری توی این‌میشینه ؟ یجوریه انگار بدرد نوزاد میخوره فقط
نمیدونم من تخصص ندارم ک درموردش

من از نزدیک این مدلو دیدم خیلی سنگینه اگر تنها بخوای جایی بری واقعا اذیت میشی
رو به مادرم نمیشه

اینکه شبیه کریره تا کالسکه
یه کالسکه ک تا چند سالگیش اندازش باشه بگیر

من اینجوری دارم خیلی بزرگه اولا یه مسئله جاشه تو خونه دوما بخوای تنهایی بری بیرون یا بزاری ماشین اذیتت میکنه طبق تجربم از این مدلایی ک سبکن و راحت بشه جابجا کرد بگیری بهتره

کابینی بگیر

یکم من این مدل رو از نزدیک دیدم
این زیرش بند داره همونایی ک تو عکس آویزونه
اقاعه گفت این ها جمع میشن ک حالت نشسته میشه و بچه وقتی سنگین تر بشه این بندا مقاومت بچه رو ندارن پاره میشن و بلا استفاده میمونه
و اینکه دستش رو به مادر نمیشه و خیلی سنگینه
برو حضوری ببین از توضیحاتشون استفاده کن بعد آنلاین سفارش بده گلم

من ازین مدل خیلی خوشم اومد مارک اسپرینگ بود ولی خیلی سنگین بودو سخت جمع میشد دیدم برای وقتایی که خودم تنها میرم بیرون خیلی سختم میشه

من دقیقا همین رو دارم بشدت راحت حرکت میکنه خیلی خوبه فقط اینک بزرگه همین جا نداری نگیر من اوکیم دوسشم داشتم

خیلی بزرگه یه چیزی بگیر که سبک باشه موقع جمع شدن اذییت نکنه و جابه جاییش راحت باشه. این حتی چرخاش خیلی گندست

به نظر میاد کالسکه شهری باشه.
کالسکه مسافرتی بگیر که سبکه و راحت باز و بسته میشه
مگر اینکه همیشه با همسرت بری بیرون، خیلی اهل پیاده روی باشی که بخوای کالسکه شهری سنگین بخری.

این مدلو من دیروز تو مغازه دیدیم‌چرخ عقبش خیلی بزرگ بود نمیدونم‌ احساس کردم برای جمع کردنش اذیت میشه آدم

بنظرم خیلی بزرگه!

سوال های مرتبط

مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری