۲ پاسخ

من احساس میکنم که شیر دادن باهاش سخته بخاطر لبه هاش
من سر پسرم یه تشک خیلی کوچولو خودم درست کرده بودم در حدی کوچیک بود ک اندازه قدش بود با همون هم بغلش میکردم هم کسی میخواست بغل کنه با اون میدادم .هم موقع شیردهی ازش استفاده میکردم چقدرم راحت بودم باهاش .ایندفعه هم همونو دارم فقط روشو عوض میکنم

من مارک الا گرفتم خیلی خوبه جنسش راضیم

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد حیدر💌🥹 مامان محمد حیدر💌🥹 ۳ ماهگی
بابای کوروش بابای کوروش هفته سی‌وپنجم بارداری