۱ پاسخ

من زمان دخترم کالسکه دلیجان گرفتم، قیمتش خوب و مناسب بود الان نمیدونم چند. خیلی عصای دستم بود خصوصا تو بازار و مسافرت
ولی خب مشکلش اینه جاگیر، حجم زیادی از فضای ماشین اشغال میکنه
یسریا دیدم خیلی خوب و جمع و جور

سوال های مرتبط

مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان محمد حیدر💌🥹 مامان محمد حیدر💌🥹 ۳ ماهگی