سلام
مینی واش چه مارکی و چه مدلی خوبه؟

۴ پاسخ

اره
ولی من جاشو واقعا ندارم
فضا میگیره
ایشالا پشیمون نشم

فریدولین و جنرال تکنیک خوبه ، مدلشم بستگی به بودجتون داره

فریدولین

من جنرال تکنیک گرفتم
خیلی ازش تعریف شنیدم
ایشالا خوب باشه
ولی میخوای بگیری زودتر بگیر داره میره بالا

سوال های مرتبط

مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوط مامان بلوط هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری