۳ پاسخ

عزیزم خوب بودنش بستگی ب خودت داره . خیلیا استفاده میکنن خیلیا هم میگن باز سنگینی بار داره و اذیت میشن عزیزم .

خیلییی خوبه عالیه😍👌بهترین و سبک ترین وسیله برای حمل نوزاده

از روز اول کاربرد داره .مارک الا خیلی خوبه میتونی تو لباسشویی هم بندازی بشوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان Delvin مامان Delvin هفته سی‌وهشتم بارداری