به نظرم من کاربردیه چون بچه ماهای اول ریزه راحت میشه با اونا برش داشت
بله گرفتم خیلییی خوبه چون موقع جابه جایی نوزاد بدنش کوفته نمیشه و اذیت نمیشه
حمل نوزاد هم راحتتره
من خریدم بنظرم خیلی خوبه چون بچه کوچیکه میخوایم بغلش کنیم اذیت میشه با اغوشی راحت بغلش میکنیم
اره خریدم
من گرفتم چون ماه های اول تو دست نمیخام بچرخه ! رو همون تو دست باشه بدنش اذیت نمیشه من از دیجی کالا یه مدل گرفتم مخملیه !
منظورتون قنداق سوئیسیه؟
منم نخریدم گفتم نمیخوام ولی الان میگن خیلی خوبه بچه داخلش راحته میخای بغل بگیری یا شیر بدی
بالشت فرم دهی واسه شیردهی گرفتم میگن اونم کاربردی نیست میگه روبالشتی نخی نیست سر بچه عرق میکنه
من نگرفتم نمیدونم کاربرد داره یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.