خانم ها از این آغوشی ها چ مارکی خوبه ؟

۴ پاسخ

من چیکو گرفتم

مارک ک مهم نیس هرچی‌خوشت میاد! من ک دادم تولیدی برام دوخت ازبیرون خیلی مناسبتردرومد

اِلا برندشو خیلی شنیدم ولی خیلیم گرونه من خودم سایدا سیسمونی خریدم اون شرکتیا دوست نداشتم کوچولو بودن

پینک بلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی