شما پماد آ چشمی یا کپسول ویتامین ای بگیر بزن به سینت بچه بخوره هم اشکال نداره
چه خبره ۳و۳۰۰
من یه پماد ترک هیدرودرم دارم هم برا رونه هم شکم هم سینه راضیم هستم ارزونم هست
من سر دخترم هیدرودرم استفاده کردم راضی بودم
هیدرودرم بگیر.هیچکدومو لازم نیس بشوری.فقط پاک کن جهت اطمینان.وقتی هم میزنی ی تیکه پلاستیک بذار رو سینت ک زودتر خوب شه
من اینو دارم خیلی خوبه،روش هم نوشته که نیاز به پاک کردن نداره.
من سر بچه اولم همه چی تست کردم زخم سینه ام خوب نمیشد کلی دکتر متخصص رفتم آخرش هم ی دکتر عمومی گفت ویتامین E و ژله اش و بذار رو زخمت پلاستیک بذار بعد با پنبه پاک کن زود خوب شد
من تو بارداری دکترم گفت ویتامین آد بزن با روغن نارگیل میزدم بعد زایمانم ترک نخورد سینم به شکمم میزدم نارگیل یکی دوتا بیشتر ترک نخورد
هیدرودرم ۲۳۰ بود ولی عالی بود
کپسول رو سوراخ کن ژلش رو بزن نوک سینت
ژنو..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.