سلام خانوما کرم شقاق سینه چه مارکی خوبه ؟

۳ پاسخ

من ژنو بایوتیک گرفتم خیلی خوبه حتما این مارک و بگیر

من هیدرو درم گرفتم عالی بود

ماتیلدا شنیدم فوق العاده ست
احتیاج به شستنم نداره قبل از شیر دادن

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی