تا۶ماهگی لازم نیس چون بچه غذا نمیخوره تا اونموقع میتونی بعدش بگیری منم حتما میگیرم اگ پولم برسه سر سیسمونی میگیرم اگ ک نه ۶ماهه شد میگیرم
عزیزم این مدل خب تا چند ماه قابل استفاده هست بنظرم. بعد روکانترم میشه بزاری رو میزم میتونی براریش
منم گرفتم بدرد نخورد
من میخوام بگیرم.از این دو کاره ها.هم تابه هم صندلی غذا
سوال من هم هست اتفاقا
چون بچه از اون بالا تا شعاع ۱۰۰ متر کثیف میکنه
کن نگرفتم ولی دوس دارم بگیرم
چون میگن بچه یاد میگیره از همون اول که غذا خوردن آداب داره و باید یه جا بشینه و دیگه مجبور نیستی هی بدویی دنبالش یه قاشق غذا بزاری دهنش
از اینا
من خیلی تحقیق کردم از دوستام که بچه دارن گفتن اگه رو زمین بیشتر غذا میخورید از این بزرگا نگیرید پرتابل بگیرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.