۲ پاسخ

من بیورر آلمانی گرفتم از دیجی کالا هم برای دمای محیطه هم پیشانی هم گوش omron هم میگن خوبه

اگر میخوای ایرانی بخری فقط چیکو
خارجی فقط بیورر ک آلمانی هست بگیر

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ودوم بارداری