۳ پاسخ

من هر دوشو دارم و موقع تب از هر دو استفاده میکنم مطمئن شم که تب داره یا نه و درجش درسته

من دیجیتالی گرفتم
فعلا استفاده نکردم

عادی برای دخترم اولم گرفتم برای این دومی هم همون عادی گرفتم همین هم ۳۰۰ خریدم کار همونارو می‌کنه والا

سوال های مرتبط