صندلی ماشین و صندلی غذا چه مارکی گرفتید ؟ راضی هستین؟

۶ پاسخ

ولی صندلی ماشین خوبه

بچه ها صندلی غذا بنظرم خرج اضافه و یچیز جا گیره هرکی یه نظری داره ها من دارم ۱بار استفاده کردم و تمام

من فعلا از کریر استفاده میکنم تا بزرگ تر بشه بعد میگیرم

صندلی ماشین دلیجان گرفته بودیم برای دخترم
صندلی غذا چون روی زمین سفره پهن میکنم نخریدم

صندلی ماشین فعلا نخریدیم ، صندلی غذا هم کیدیلو برقی

ماشین نگرفتم غذا مارک زویه راض بودم

سوال های مرتبط