۳ پاسخ

برا آیلین زویه هستش راضی ام
هم تنظیم ارتفاع داره هم سینی جلوش بزرگه ، یدونه هم مخافظ سینی داره درمیاری میشوری میذاری سرجاش
البته ما دست دوم خریدیم ، کم استفاده شده بود تازه بود

دلیجان

واسه پسر من دلیجان من راضی ام

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری