خانوما ست آغوشی و تشک گارد دار کاربردیه ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

تشک گارد دار کاربردی نداره دست و پا گیر و گنده س ، اغوشی خوبه

من خریدم، آغوشی خوبیش اینه که خواستی بچه رو بدی بغل کسی، میذاریش تو اون، شاید کسی بلد نباشه خوب بغل کنه، خیالت راحت میشه

تشک گارددار لازم نمیشه اصلا خرج اضافی ولی اغوشی خیلی استفاده میشه حتمن بگیر

اینکه عکسشو گزاشتی آره تو دو سه ماه اول بخوای بدی بغل کسی این خیلی خوبه چون بدنش نرمه بچه دردش نگیره بغل به بغل میشه
تشکم بستگی داره تخت کنار مادر بگیری نگیری ؟

من چون تخت کنار مادر نگرفتم تشک گارد دار مسافرتی گرفتم که اگه گذاشتم رو تخت کنار خودم غلت نخوره

این عکسه اگه سایت داره بگین لطفا

تشک گاردار نه خیلی، ولی آغوشی سوییسی برای من خیلی کاربردی بود تو دو سه ماه اول

من بچه ای اولم زمستونی بود آغوشی نگرفتم چون میزاشتمش تو کیسه خواب
ولی چون این یکی دخترم تابستونی هست براش آغوشی گرفتم
تشک گارد دار هم واجب نیست اگه هزینه ش برات مهم‌نیست بگیر

اره خیلی

آغوشی سوئیسی عاااالیه حتما بگیر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی