۸ پاسخ

من کریر کیدیلو ۶ تومن گرفتن اواخر بهمن ماه، کریر خیلی سر بچه اولم استفاده شد

صندلی غذا هم پک پرگو خیلی خوبه ولی تاب بریی نمیشه موزیکال نیست
کیدیلو و کیکابو ،
من صندلی رو ۳ کاره میخرم که بوستر هم میشه بتونم رو صندلی های دیگه بذارم

اگر خارجی جنس خوب میخواید
کالسکه پگ پرگو اختلاف فاحشی با کالسکه های دیگه داره ، ست کالسکه و کریر
صندلی ماشین هم پگ پرگو، مکسی کوزی

من هفت هشت ماه پیش کالسکه کریر روروئک ساک همشو خریدم هشت میلیون،کریر که زیاد بدرد نخورد

کالسکه کیکابو ۲۰صندلی غذا آنیمو ۱۷ صندلی ماشین کولار ۲۱ کریر بیبی لند ایرانی گرفتم ۲
همه رو بهمن ماه خریدم
روروئک هم از نظر علمی رد شده و نگرفتم

من صندلی غذا و صندلی ماشین رو کیدیلو گرفتم بهمن ماه
ص غذا ۱۹
ص ماشین ۲۵
کریر رو هم مایلر گرفتم ۱۵
روروئک نگرفتم بجاش واکر گرفتم ۵

من همشو کیدیلو خریدم به جز روروئک اصلا خوشم نمیاد ازش😂
کالسکه ۱۸ صندلی ماشین ۱۷ صندلی غذا ۱۲

من کالسکه رو کیدیلو خریدم بهمن ماه 13تومن که الان میگن شده 18تومن
کریر هنوز نخریدم ولی اگه بخوام بخرم مارک هیرو دلیجان میخرم 3میلیون و خورده‌ای فکرکنم قیمتشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی