۷ پاسخ

نخریدم

من نخریدم
کسایی ک داشتن گفتن استفاده نکردن هزینه الکی میشه

برند زویی خریدم
بنظرم خیلی عالیه

من هنوز نخریدم چون هر کسی یه چیزی میگه ولی چون خودمون روی میز غذا میخوریم احتمالا نیاز میشه و حتما میخرم تا چن هفته دیگه

من کذاشتم شیش ماهگی بخرم

من رو سیسمونی پسرم خریدم
واقعا به کارم اومد چون رو میز غذا میخوریم

اگه خودتون رو میز غذا می خورید خیلی به کارتون میاد

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری