۷ پاسخ

خیلی عالی بود

من داخل اتاق عمل ک شدم ترسیدم برا همون سرنشدم و بیهوشم کردن
بعد اون توبخش ک اومدی تامیتونی نسکافه بخور برای سردردت ک شیرتم زیادکنه
اب هویج و سیب ببر شیزتو زیادمیکنه خرما و گردو ببر

هیچی پمپ درد که حتما بگیر
فقط مراقب باش بعدش کمپوت گلابی و خوراکی های ملین بخوری که سریع دفع داشته باشی
اصلا نترس سزارین عالیه

سرتو تکون نده بعد عمل بالشت نذار زیر سرت تا چند ساعت ،نوشیدنی های کافئین دار زیااااد بخور ادامس بجو

برا منکه عالی بود و اذیت نشدم
توصیه ی خاصی نداره حتی پمپ دردم شاید نیاز نشه چون شیاف حلش میکنه

اگ سوالی داری بپرس جواب بدم

حتما پمپ درد بگیر بعد عملت

درخواست هام پره درخواست میدی منم مشهدم

سوال های مرتبط