۸ پاسخ

نگرفتی هم شیاف بزاری اوکی هستی

من هم پمپ دردداشتم هم هر۶ساعت برام شیاف میزاشتن هیچی دردنداشتم

من پمپ درد هم نداشتم ولی دردش کاملا قابل تحمل بود. الانم ۵ روز میگذره ولی ۲ روزه سر پام . عالی بود

من شنیدم مثل درد پریودیه اما شدیدتر، صددرصد که قابل تحمل هست ، طبیعی با اون همه دردش باز قابل تحمله یه جوریه که بدن ادم میتونه از پسش بربیاد دیگه چه برسه به سزارین

من داشتم دردش در حد یه پریودی خفیف بود.

من پمپ درذ گرفتم
ی درد پریودی خیلی کمی داشتم
عالی بود

والله من دردی حس نکردم قبل اتاق عمل دو تا شیاف گذاشتم پمپ دردم داشتم بدون نیاز به کسی بلند شدم

من تو سزارین قبلیم بدون پمپ درد فقط با شیاف خیلی خوب بودم ولی اینن دفعه نمیدونم چرا با پمپ درد و شیاف دردم خیلی زیاد بود

سوال های مرتبط