نگرفتم ولی با همون شیافم درد شدیدی نبود
من داشتم هزاربارم برگردم عقب بازم میگیرم حرف نداره عالیه
من داشتم عالیییی
حتما بگیر عزیزم خیلی خوبه
پمپ درد همراه با شیاف هر دو ارزش داره
من سه روز پیش سزارین شدم
نه من نداشتم ولی با شیاف و مسکن درد و تحمل کردم قابل تحمل بود
بهترین کاری که کردم تو زندگیم گرفتن پمپ درد بود حتمااااااااااااااا بگیر
اره میارزه به قیمتش
من امیدوارم نیاز نباشه و همون مسکن ها کافی باشه برام🥲هزینش هم ازاده ۳ و نیم میگیرن
بله عزیزم من داشتم و عالیییییی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.