من نگرفتم شیافم آنچنان تاثیری روم نذاشت شاید اگر پمپ درد میگرفتم بهتر بود شما بگیر به نظرم شاید شیاف تنها تأثیر نذاره رو دردت
منم نگرفتم با شیاف آروم میشی
من با شیاف اروم میشدم
خیلی خوبه من گرفتم
بستگی به خودت داره اگه آستانه دردت پایینه حتماً بگیر من شیاف هم نیازم نشد چون دردام کم و قابل تحمل بود
من خیلی راضی بودم خیلییییییی
سلام من نگرفتم
اصلا درد شدیدی نبود که نشه تحملش کرد و کاملا با شیاف کنترل میشد
چند نفر دیگه هم با من زایمان کرده بودن مثل من بودن
اگربیمارستان خصوصی میری بگیر
من دولتی رفتم گفتم اجازه نداریم وصل کنیم باشیاف کنترل میکردم دردامو
من میخوام بگیرم انشااللع عالی
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.