نه. روز اول که با همون امپول بی حسی که زدن اوکی بودم.
از فرداش هم شیاف دیکلوفناک آرومم میکرد
منم استفاده نکردم و خداروشکر با شیاف کنترل شد دردام و الانم بدون شیاف شبا رو صبح میکنم
من پیدانکردم باشیاف کنترل کردم عالی بودمسکنم زدن واقعایه شب دردداشتم بعدش اوکی بودم
آره عالی بود
اره استفاده کردم بنظرم خوب بود دردم رو قابل تحمل میکرد
من استفاده کردم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.