عزیزم پمپ درد روحتما بگیر من پمپ درد داشتم توی بخش اومدن براموصلکردن چون بیهوشی بودم قبلش ک بهوشاومدم یادشون رفته بود برام فعالش کنن درد وحشتناکی داشتم. ی درد پریودی خیلی شدید وسنگین انگار شکمت از جاش در اومده
ولی وقتی پمپ درد فعال میشه تا ته ساعت حداقل هیچ دردی نداری
برات خودشون شیاف هم میزارن که کاملا دوپینگ میشی😂
ولی امان از روزیکه مرخص میشی ومیای خونه!! تگر شیاف هارومرتب نذاری درد بدی میاد سراغت
بنظر من پمپ درد ختما بگیر
ارزش داره حتما بگیر
من با شياف دردام اروم بودن پمپ درد واسه چيته
پمپ درد برا زایمان اولم عالی بود ، برا دومی اصلا اثر نکرد فقط شیاف زدم
منکه حتی اگه چهارتومنم باشه میگیرم ..چون آستانع تحمل دردم صفره . بعد اینقدر هم این روزا دارم اذیت میشم فکر اینکه دوباره بخوام یه درد بزرگ رو تحمل کنم خیلی سخته برام
آستانه تحمل هرکسی فرق میکنه من اصلا درد نداشتم شیاف نذاشتم نمیدونی داروی تزریقی چیمیزدن
برای سزارین اولیم پمپ درد گرفتم عاااالی بود اصلااا درداشو نفهمیدم یا وقتی اومدن شکم رو فشار دادن خودم تنهام پاشدم راه رفتم برای دومی هم حتما میگیرم
والا همه میگن پمپ درد نمیدونم
دکتر من اجازه پمپ درد نداد واقعا هم راضیم چون قابل تحمل بود
بستگی به بدن داره ولی اکثرا هر کی گرفته راضی بوده اونی هم که نگرفته یا میگه باید میگرفتم یا میگن با شیاف قابل تحمل بود من چون تحمل دردم صفر پمپ درد میگیرم ببین تحمل درد داری یا نه
پمپ درد چخبره ۴تومن اخه
پمپ درد فرستادن شوهرمو برام بگیره هزینش شد۳۰۰هزار
برای من ک قابل تحمل بود
خیلیا با شیاف اروم میشن
بستگی ب خودت داره ک بد درد باشی یا تحملت بالا باشه
هرکسی آستانه دردش با بقیه فرق میکنه . ولی من این یکی زایمانم رو حتما پمپ درد میگیرم
شنیدم پمپ درد خیلی خوبه
سوال منم هست😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.