۱۴ پاسخ

فقط۲شب اول دردش زیاده که اونم براخودت شیاف دیکلوفناک۱۰۰بزار هر۳ساعت
دردش قابل تحمل میشه
خونه که بری دردات خیلی کمتره
واگرمیخوای زودخوب بشی و دردات کم بشه تا میتونی بعداز عمل راه برو
به هیچ عنوان نشینی که اذیت میشی و ممکنه بخیه هات عفونت کنه

اره پمپ دردو شیاف میذاری خیلی کم میشه فقط اولین راه رفتن خیلی سخته
البته اینا همه بستگی ب بنیه بدنی شخص و آستانه تحمل درد داره
ولی در کل هرچقدم درد باشه نهایت ی هفته ده روزه

منم هنوز زایمان نکردم ولی سزارین خیلی بهتره ،تو طبیعی ضربه‌ای ک بدن میخوره به کنار ک بعدها باید بری عملهای زیبایی و خیلی چیزا اصلا این بعدو نگاه نکنیم توزایمان طبیعی مهمترین چیز برای نوزاد به موقع اکسیژن رسیدن به مغز نوزاد ک تو بعضی موارد اکسیژن دیر رسیده نوزاد دچار مشکلات جسمی شده نمونش برادرزاده خودم ،یه سمت مغزش دیر اکسیژن رسیده از نظر بینایی مشکل داره تا یه متری خودشو میبینه
بنظر من اگه سزارین عوارض داره حداقلش اینه برای منه مادر داره بچم سالمه....

قابل تحمله
فقط وقتی بهت میگن باید راه بری سخته
شکمت خالی خونریزی داری
وگرنه ن از زایمان چیزی میفهمی نه بعدش
راه رفتن یکم سخته همین

اصلا درد نداره که بی حس میشی هیچی متوجه نمیشی من پمپ درد هم داشتم اصلا درد نکشیدم ، تنها دردی که کشیدم تا چند روز موقع نشست و برخاست بود

من سزارین شدم سخت بود خیلی هم ولی بچتو بغل بگیری بهش شیر بدی یادت میره

خیلی راحته من پمپ دردم نداشتم ولی کاملا قابل تحمل بود فقططط چیز نفخ دار نخور

نظر هر کس متفاوته ولی من شخصا خودم‌سز و بیشتر دوست دارم طبیعی درد کشیدن و بقیه وسط بدنت و عفونت و گشادی و هزار تا چیز داره اما سز دو روز اول یکم آدم اذیتت من خواهر و مادرم هر دو سز کردن و راضی بودن اطرافیانم همه میگن سز کن

شکم اول راحته شکم های بعدی سخت تر میشه.همون دفه اول که از تخت میخوای بیای پایین خیلی بده برا من که این جوری بود.ولی خب همه چی بستگی به بدن داره و اینکه دکترت چقد کارش‌ خوب باشه یا نباشه.و اینکه بعدش میگن حرف نزنین و بالشت زیر سرتون نزارین و این چیزام باید رعایت بشه.من رعایت نکردم یعنی نمیدونستم سر سز دخترم؛تا ۵ روز جون دادم از سردرد و‌گردن درد..

هیشکی نمرده خواهر قابل تحمله 😂

آره قابل تحمله،دوروز اول موقع راه رفتن و نشستن بلند شدن سختته،منکه کلا یدونه شیاف استفاده کردم

شیاف مسکن استفاده کنی حله .

قابل تحمله من سزارین شدم

فقط تو بیمارستان موقع ک اولین بار میخای راه بری سخته زن عموم‌گفت بهم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد