درد سزارین قابل تحمل هست جوری که پمپ درد نگیرم؟🤦🏻‍♀️

۹ پاسخ

من زایمان اولم با شیاف و مسکن اوکی بودم

عزیزم من نگرفتم باشیاف ومسکن

دکترم گفت نیاز نیست هر چهار ساعت دو عدد شیافت

دکتر من گفت نیازی نیست و درد رو با مسکن هایی که میده میشه مدیریت کرد
گفت پمپ درد واسه جراحی های لستخوان بیشتر کاربردیه تا سزارین

من پمپ درد گرفتم قابل تحمل بود

آره بابا
شیاف بگیر هر چهار ساعت یه دونه بزار

به نظرم بگیر من گرفته بودم شیاف هم بزار

پمپ درد ۵تومنه

فک نکنم

سوال های مرتبط