بنظرتون اگه پمپ درد نگیرم درد سز خیلی سخت میشه تحملش؟🤦🏻‍♀️

۱۰ پاسخ

بستگی به بدن شخص داره عزیزم
من سز اولم دکتر واسم نزاشت و راستش درد داشتم اینسری میخام بزارم حتما
و شیاف هم حتما با خودت ببر واسه دردات عالیه

بستگی به بدنت داره
من با شیاف دردم اروم میشد
و اکثرا دیدم ب شیاف دردشون اروم شده
بازم دیدم ک ب شیاف دردشون کم نشده و اذیت شدن

درد سزارین قابل تحمله چرا فکر می کنید خیلی وحشتناکه بعد استرس رو وارد جون خودتون و بقیه هم می کنید
دست آدم بریده میشه حتی درد می کنه چه برسه هفت لایه شکم
من اصلا هیچ دردی نداشتم بعد ۲ روزها از جام بلند شدم بخدا

به نظر من بگیر
چون برای من هم شیاف بود هم پمپ درد
ولی هر یکی دو ساعت که اثر پمپ درد کم میشد درد میومد سراغم و باز دکمه پمپ درد رو فشار نیدادم و دردم زود اروم میشد
فکر کنم اگه شیاف داشتم فقط درد زیادی رو باید تحمل میکردم

من اولی داشتم دومی نداشتم با شیاف قابل تحمل بود

نه من نداشتم ولی با شیاف و مسکن که تو سرم می زدن قابل تحمل بود

نه با شیاف کنترل میشه

نه ناراحت نباش درد قابل تحمله

سلام من امروز مرخص شدم پمپ درد داشتم واقعا خوب بود نذاشت درد بکشم

من شنیدم پمپ درد رو مقدار شیر اثر میزاره

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان ایلماه🌙💛 مامان ایلماه🌙💛 ۱۲ ماهگی