۷ پاسخ

من استفاده کردم راضی بودم واقعا هم زایمان اول و هم دوم بیمارستان دولتی بودم استفاده اش هیچ ربطی به خصوصی و دولتی بودن بیمارستان نداره باید قبلش به دکترت بگی تا بعد از عملت بگن برات تهیه کنن بیارن برای من همینجوری بود همسرمو صدا زده بودن که از داروخانه بگیره بیاره وصل کردن برام

من نگرفتم ، تو ریکاوری خودشون دوتا شیاف گذاشتن بعدشم موند فردا صبحش یکم درد داشتم خودم دوتا گذاشتم
بعدش دیگه نیازم نشد

من نگرفتم چون با شیاف تقریبا دردم خیلی ناچیز بود

منک خودم حتما میگیرم تعریفشو خیلی شنیدم ،ولی بنظر بیمارستان خصوصیا فقط میذارن

پمپ دردچیه میشه توضیح بدی وبرای چه نوع زایمانی استفاده میشه

اره بگیر خیلی خوبه
خودت باید بگیری ببری من خصوصی بودم از داروخونه بیمارستان خریدن همراهم داد ب اتاق عمل

من گرفتم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد