۵ پاسخ

من گرفتم. به نظرم خیلی خوب بود

من تجربه ندارم ولی پمپش خریدم ب دکترمم گفتم تو اتاق عمل حتما برام وصل کنن چون نمیخوام درد بکشم حتی کم

والا من گرفتم ولی خیلی مسخره و سخته هی باید دکمه فشار بدی
شیاف بهتر و اقتصادی تره

سوال منم هست

اصلا نیازی نیست چند ساعت اول یکم درد داری ک قابل تحمله شیاف هم می‌زاری

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی