خانمایی که تازه سز کردین قیمت پمپ درد چقد بوده ؟ خوب بود؟؟

۷ پاسخ

من گرفتم ۳ تومان
عاااالب بود
حتما بگیر
من سر اول نداشتم مردم از درد
این سری درد نداشتم قابل تحمل لودغ

من ده سال پیش گرفتم که خیلی راضی بودم
امیدوارم الان هم همینطوری باشع

الغدیر بهم‌گفت ۲۵۰۰

من دیروز از بیمارستان عدل پرسیدم گف ۵ میلیون

من گزفتم ۵،۸۰۰ تو بیمارستان مریم کرج، منکه از اول تا اخر درد داشتم تاثیری ندیدم زودم تموم شد داروش

من گرفتم ۹۸۰

قیمتشو نمیدونم ولی من انقدر درد داشتم برام بی تاثیر بود انگاری

سوال های مرتبط