من که گرفته بودم خوب بود
نه من دردام با شیاف کنترل میشد
نیازی به پمپ درد نداشتم
هر ۶ساعت درد داشتی یا نداشتی استفاده کن هنه چی اوکی میشه
والا من که اصلا درد نداشتم فقط وقتی بی حسیم رفت یه کم درد داشتم که اونم شیاف و مسکن اثرکرد
من گرفته بودم راضی بودم شیاف رو زود زود نمیذارن ولی پمپ درد جوریه وقتی دردت غیرقابل تحمل شد ی دکمه داره فشار بدی درجا دردت رو کم میکنه
استفاده کنی خیلی راحت تری
دوستم پمپ درد گرفته بود اصلا درد نداشت وقتی اومد خونه یکم درد داشت ک قابل تحمل بود
بنظر من اصلا نیاز نبود، شیاف اوکیه، بعدم سختت بود از پرستارا بخوای مسکن تزریق میکنن تو سرم، برا من که اینطور بود
والا برا من ک شیاف جواب بود
ولی وقتی مرخص شدم دردم بیشتر از بیمارستان بود
چون سزارین اورژانسی شده بودم نمیدونسم شبش خیلی غذای نفاخ خورده بودم نفخ کردم
پدرم دراومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.