اگه پمپ درد بزاری میشه شیاف هم بزاری خیلی درد دارم

۶ پاسخ

دردش همین روز اوله از فردا بهتر میشی شیاف میزاری راحتت

بزا من یکی گذاشتم

درد زیادش فق روز اول هسته با پمپ درد میتونی تحمل کنی بگو شاید شیاف هم بزارن برات

یخرده تحمل کن

اره بزار من میزاشتم

پمپ درد کار همون شیافت رو میکنه دردت کنترول میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی