مامانایی که سز شدین پمپ درد نگرفتین درداتون با شیاف قابل تحمل بود؟؟☹️🤔

۱۲ پاسخ

من که این سری خیلی بد بود حتی تو اتاق عمل درد رو حس میکردم بیهوشم کردن

پمپ درد بنظرم برای سزارین خوب نیست چون نیاز ب هوشیاری داری برای نگهداری بچه. پمپ درد برای عملای دیگه خیلی عالیه

قابل تحمله من اصلا دردی نداشتم تو بیمارستان دکتر به من نسخه داد رفتنی خونه یادم رفت بگیرم نگو مسکن بوده کل شبو چون مسکن استفاده نکرده بودم مرررررردمممم واقعا مردم ولی کسی رو بیدار نکردم یعنی بی صدا اشکم میریخت میگفتم از درد جون میدم من صبح فردارو نمیبینم
بچه بودم ۱۹ سالم بود اصلا نمیدونستم باید مسکن استفاده کنم

اره با سیاف قابل تحمله اصلا دردت زیاد نیست

من چون درد دوتا زایمانو کشیدم پمپ درد گرفتم‌چون واقعا ادیت بودم

آره بابا الکب میترسونن فقط

بله قابل تحمل بود
من همه اش به پرستار میگفتم خیلی درد دارم که مسکن بیشتر بزنه تو سرمم
ولی پمپ درد هزینه الکیه

من تصمیم داشتم پمپ درد بگیرم که اونم کیسه آبم پاره شد20 روز زودتر زایمان کردم دیگه آنجا دیدم دردش قابل تحمله پمپ درد نگرفتم که هیچ حتی شیاف هم استفاده نکردم خودشم من چون بچم رفت دستگاه یه هفته کلا سرپا بودم

اره کاملا قابل تحمله باشیاف نیاز ب پمپ نیس
منم خاستم بگیرم اونجا گفتن پمپ درد بچه رو بی حال میکنه . ممکنه بره دستگاه بچه . دگ نگرفتم

پول الکی واسه پمپ درد نده شیاف دیکلوفناک هر ۴ ساعت بذار دردش آروم میشه

تا ۲ روز اول بعدش روزی دو تا گذاشتم تا هفته اول بعد دیگه نذاشتم خوب شد کلا

اره بابا اصلا اونقدری که میگن نیست من هر ۴ ساعت یک شیاف گذاشتم اصلا درد نکشیدم هیچی

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد