انشاءالله عزیزم نگران نباشید
من همراه با زایمان فیبروم هم که داشتم دکترم عمل کرد اونو هم برداشت با این حال تقریبا 10 روز طول کشید که قشنگ سرپا شدم
کار نکن استراحت کن و تا میتونی ده روز اول بخواب و غذای خوب بخور تا چهل روزم بیخیال تمیزی خونه و غذا درست کردن باش
بدن فرق داره عزیزم من دوستام یکیشون اذیت شد یکیشون ن بیمارستان درد داشت ن وقتی ک اومد خونه
بدن به بدن متفاوته من خواهرم کلا سزارین بهش نساخت تا۳ماه درگیر بود
من هشت روزه ولی هنوزم میسوزه
طبیعیم همینه عزیزم زایمان کلا سخته و عذاب اور
بعد ۷ روز کاملا نرمال شدم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.