پریودی شدید تا بی حسی بره مسکن میزنن زیاد نمیفهمی من حتی پمپ دردم نداشتم
من همون روز اول ب محض به هوش اومدن خیلی داشتم بعدش سرگرم بچه ای شیاف میزنن قابل تحمل میشه ولی اومدم خونه دیگه دردم مث همون پریودی بود تا ده روز
باید سعی کنی خیلی راه بری هرچی راه بری دردت کمتر میشه تو خونه تو سالن بیمارستان ده روز اول فقط سرفه و عطسه نمیشه کرد سختههه
خیلی درد داره
خیلی درد ولی میگذره
خیلی درد 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.