بستگی به استانه تحمل دردت داره
من خیلی نازک نارنجی ام
واسه من قابل تحمل بود
بجزیکساعت اخر
ن بکم ادم طاقتش میره ولی چ میشه کرد
نه اصلا قابل تحمل نیست چون بچه اولم طبیعی دنیا آمد
دردش مثل درد پریودی ولی شدید تر
کمر درد و ساق پا درد و دل پیچه رو داره
با اپیدروال اکی بود برام.
من چهار روز پیش زایمان کردم
از ساعت 3وحشتناک درد داشتم تا 6صبح که بدنیا بیاد واقعااا درد زیادی بود بخیه هم کم خوردم اما الان موقع نشستن اذیتم و دستشویی رفتنی میسوزه
اما من خیلی ورزش و خیلی کارای دیگه کرده بودمم تا دوسانت که اصلا درد نداشتم تا چهارسانت هم تو خونه بودم بعد رفتم بیمارستان و سه ساعته بدنیا اومد
ببین دندون درد قابل تحمل نیست
سردرد
تب
سرما
گرما
ایناهم قابل تحمل نیست عزیزم درد زاسمانم همینطور تا دردشو نکشی و زایمان نکنی راحت نمیشی ولی ارزش داره حتما طبیعی بیار
من کلا ۳ ساعت درد کشیدم دخترم دنیا اومد به شدت از زایمان میترسیدم مخصوصا برش بخیه ک خداروشکر درست شد و گذشت
خانوما شماهم ماه هشتم ب بعد فشار ب مقعد واژن دارین 😵💫🥴
بستگی به استانه دردت داره
بستگی به بدنت داره من که مردم و زنده شدم
بستگی به بدنت داره من درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم به نظرم درد طبیعی کمتر ولی درد سزارین بیشتر
مثلا من معاینه که میکنن اصلا اذیت نمیشم یا دردم نمیاد ولی بعضی افراد از درد نمی تونن نفس بکشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.